Şikayet ve İtirazlar

Interface NRM Şikayet ve İtiraz Politikası

Dokümanı görüntülemek için tıklayınız (PDF).

Şikâyetler

Lütfen şikayetinizi açık ve net bir şekilde tanımlayınız, şikayetinizi objektif kanıtlar ile destekleyiniz ve şikayet sahibinin isim ve iletişim bilgilerini ekleyiniz. Interface NRM, şikayet/görüş sahibini, şikayet/görüş değerlendirme süreci ile ilgili haberdar etmek için elinden gelen çabayı gösterecek ve şikayet/görüş değerlendirme süreci sonunda şikayet/görüş sahibini inceleme özeti, alınan kararlar ve sonuç olarak yapılacak faaliyetler ile ilgili resmi olarak bilgilendirecektir. Interface NRM, şikayet süreci hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen, “Interface NRM Şikayet ve İtiraz Politikası”nı inceleyiniz. Interface NRM tarafından alınan tüm şikayet ve paydaş görüşleri kabul edilir, incelenir ve sonuçlandırılır.

Anlaşmazlıklar ve İtirazlar

Lütfen itirazınızın açık bir tanımını, itirazın her bir unsurunu veya yönünü desteklemek için objektif kanıtları ve itirazda bulunan kişinin isim ve iletişim bilgilerini sağlayın. Interface NRM tarafından alınan tüm anlaşmazlık ve itiraz başvuruları tamamen araştırılır. Interface NRM, anlaşmazlık ve itiraz süreci hakkında ayrıntılı bilgi için lütfen, “Interface NRM Şikayet ve İtiraz Politikası”nı inceleyiniz.

Tüm şikayetler/görüşler ve anlaşmazlıklar/itirazlar aşağıdaki adrese yazılı olarak bildirilmelidir;

Interface NRM Limited
Compliance Department

e-Innovation Centre, University of Wolverhampton,
Telford Campus, Priorslee,
Telford, Shropshire, TF2 9FT United Kingdom
e-posta: info@interface-nrm.co.uk